Cimcime30 Kızlar benim yedı aydır hep sok tarafımda kaşık ağrısı hıssettım hıc sağda hıssetmedım ılk defa sağ da bu ay agrılı sekılde hıssettım sızce sebebı varmıdır sol ve sağ da olması ?
Cimcime30 Ceriko ya hatta bazen kendi kendıme dedımkı bnm sağ da yumurtam yok sanırım 🤣ay hadı ınsallah güzel haber alakım
Tysem29 Benim de hep sol tarafım ağrıyor yumurtlama zamanı adet zamanında da bazen bende sağ tarafımda yumurta yok mu diye düşünüyordum 😃 ama ultrasonda temiz görünüyor