GezenTavuk_2 Tıbbi genetik sonucun çıktı kızlar doktorum kan pıhtılaşması yok dedi sadece tam yatkınlık değil ama çok hafif var onda da kan sulandırıcı kullanırsın dedi kromozomlarda da bir sorun çıkmadı şükür tsbi kadın doğum doktorları bizden daha farklı yorumluyor dedi pıhtılaşma mevzusunu yine bir gösterirsin dedi. Sizlerinde yorumunu almak istiyorum kan pıhtılaşması testinden anlayanlar .
orkidemm_ GezenTavuk_2 ne demek yokmuş ya faktör genin homozigot faktörler önemli zaten iğne yada hap kullanırsın canım ki heterizigotta var
Kubraaa04 GezenTavuk_2 benim sadece paı olan homozigottu. Kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum. Genetik doktoru hiç bişey yok demişti ama 2 kadın doğumda kullanmalısın dedi
Didemnil35 GezenTavuk_2 burda biz ne anlarız dr yazın en güvenilir bilgiyi o verir. Zaten burada biri saçma birşey yazar içinize dert olur böyle şeyleri buradan sormak mantıklı gelmiyor bana
GezenTavuk_2 orkidemm_ sağol aşkım bana dedi ki yatkınlık çok var diyemem ama az da olsa gözüküyor iğne hap kullanırsın dedi.
GezenTavuk_2 Kubraaa04 evet bana da öyle dedi biz böyle yorumluyoruz ama kadın dokgum doktorları daha farklı yorumluyor dedi.
orkidemm_ Didemnil35 canım hoş doktor olmadığımızı o da biliyor ama hani yaşamış tecrübe etmiş bu konu üstüne araştırma yapmış çok insan var bazen insan kendi doktoru oluveriyor 😍
orkidemm_ GezenTavuk_2 bak sadece heterizigot olsaydı taşıyıcı olurdun ama homo var ve faktör genin bence iğne şart en azından biliyorsun sana iğne kullandıracak doktor bul 🌺
BuketErkan Genetik doktoru gebelikte sıkıntı olmayacağını söylüyor ama kadın doğum doktoru da etkisi olduğunu söylüyor. Gebeliğiniz de kan sulandırıcı vericektir
GezenTavuk_2 BuketErkan evet oda öyle dedi iki bölümünde yorumlaması çok farklı dedi ki bende zaten olsun olmasın önlem amaçlı kullanmak istiyorum 🥹
GezenTavuk_2 orkidemm_ evet canım ben de kızımı doğum yaptığım yere gideceğim söyleyeceğim bu durumu mutlaka homo olunca ne oluyor kuzum pek anlamıyorum da