Kızlar çok merak ediyorum regli bitiyor yumurtlama oluyor çatlama oluyor siz bu arayı değerlendiriyorsunuz bu aşamada Sağ kasığınızda hani böyle doktorlar ultrasona bakıyor ya kese oluşup oluşmaması ile ilgili karnınızda işte böyle sanki bir kese oluşmuşcesine bir hissiyatınız oluyor yani şu an ben de bu şekilde hissediyorum bu durumu yaşayan var mı yoksa böyle bir şey için çok mu erken yani bir boşluk gibi bir şey hissediyorum sanki