Selamlar herkese.. buraya birseyler yazmayalı sanıyorum 3-3.5 sene olmuştur 🫠 2. Süpriz gebeliğimi yasıyorum şu anda 9. Haftadayım kızlar. Sorunum şu ki ilk hamileliğimde ne mide bulantısı ne baska bisey hiiiç yasamadım son haftalara kadar aynı hayatıma devam etmiştim. Ama bu hamilelik beni o kadar cok etkiledi ki.. her bakımdan (psikolojik,fiziksel) kendimi cok yıpranmıs hissediyorum. 1 ay oldu öğreneli aşağı yukarı hiç mide bulantısı koku hassasiyeti yasamamıştım 2 gündür onlarda eklendi 🥹 acaba bu farklı bir durumdan kaynaklı olabilir mi? Yoksa bu haftadan sonra mide bulantısı eklenen var mı ya? Herseye cok okeyim ama mide bulantısı kusmak beni aşırıı etkiliyor