Dilaraklnc3 Benim de 31+2de geçen hafta kontrolüm vardı hep tersti zaten. 38e kadar dönmesini bekleriz demişti doktorum. Dün 32+2 de geçmeyen sancıyla hastaneye gittim bizimki döner dönmez gelmek istemiş. Çok şükür bu sabaha hiç sancım kalmadı şimdilik evde ilaca devam ediyorum. Çok fazla kafaya takmıştım döner mi dönmez mi normal doğum olur mu dön hadi oğlum diye konuşuyordum. Boşverin vaktinde hayırlısıyla gelsin de nasıl gelirse gelsin. Ben şu anda tamamen ister geri dönsün ister öyle dursun bu kafadayım.