dilara_ozucak07 Yagmurdgny Evet refakatçi hep yanında hatta benim refakatçim annemdi kendi kartıyla inip arkadaşımı gönderdi kendi yerine bi yarım saatliğine
Kediliveikizli dilara_ozucak07 ikiz gebesiyim de acaba tek kişilik oda olma ihtimali nasıl oluyordur bir de iki bebek için tek refakatçi de çok zor olur aklımda deli sorular🥲
dilara_ozucak07 Kediliveikizli o konu hakkında bi fikrim yok maalesef siz kontrole gidince oradaki doktorlara sorun en iyisi odaların boşluk durumuna göre alıyorlar ama refakatçi 2 tane alınmaz sanmıyorum ikiz de olsa