Zulosmustafa canım sen linçleyenleri boşver. Tabi ki nasip kısmet işi. Ben ilk hamileliğimde cinsiyeti hemen öğrenemedim, o zaman meraktan araştırma içine girdim 🤣 biyolojik olarak anlatacağım umarım aktarabilirim.
X bayan kromozumu, Y erkek kromozomu. Kadınlarda xx oluyor, erkeklerde xy oluyor. Yani cinsiyeti belirleyen erkekler oluyor ama bunları etkileyen çok faktör var tabi. Y kromozomu daha hareketliymiş ve erken ölürmüş, x daha az hareketliymiş ve uzun süre beklermiş. Eğer adet döngülerin iyiyse yani gününde adet oluyorsan ve başka bir problem yok ise birlikte olduğunuz tarih önemli. Adet takip uygulamarında hamile kalma riski yüksek olan günler var ya yani yumurtlama günü, sadece en yüksek günde birlikte olacaksınız ama o zamana kadar birlikte olmayın, olursanız bile korunun. Birliktelikten sonra hemen kalkma, duş alırken de aşırı sıcak su ile alma. Ben aslında hamile olmak için bu taktiği yapmıştım aklımda asla kız erkek yoktu, sonra araştırınca öğrendim ve bebeğimde erkek oldu. Bu durumun ilgisi olduğu kesin tabi ama dediğim gibi etkileyen bir sürü faktör var. Rabbim herkese hem kız hem erkek evladı tattırmayı nasip etsin 🤲🏻