Kızlar merhaba burda paylaşım yapmıştım 8 haftalıkken rutin kan tahlillerinde bu testler istenmişti toxo igm pozitif çıkmıştı sağlık pcağında doktorum tekrarlanmasını istedi özelde verdim sonuçlar negatif sağlık ocağı yalancı pozitif çıkardı çok şükür üzülmüştüm yorumları okuyunca ama bu gibi durumlarda internette okunan herşey daha çok moral bozuyor eğer pozitif çıksaydı avidite istenecekti. Gerek kalmadı. Herkese sağlıklı mutlu bir hamilelik diliyorum🌸