Kızlar bugün sağlık ocağından verdiler bunu ama pek olumlu yorumlar göremedim. Kan değerlerim zaten çok düşük kullanmak istiyorum ama iyi değillerse kendim başka marka alayım diyorum. Kullananlar ya da kullanmış olanlar olumlu olumsuz yanlarını yazarsa çok sevinirim. 🙏🏼