Meraklianne74 Aranızda acura 3010 şarjlı göğüs pompası kullanan, kullanmış var mı almayı önerir mısınız?
metemom_ Meraklianne74 ben kullanmadım ama aynı zamanda doğum yapan arkadaşım çok memnun olduğunu önerdiğini söyledi (emzirmiyor sadece sağım yapıyor)