NisanRana ben nerdeyse hepsini denedim ilk 3ay sleepy kullandım alacak olaranlar instagram sitesinden sipariş verenilir ben hala yenidoğan ıslak mendili kullanıyorum çokta memnunum 3aydan sonra canbebeye geçtim sızdırma yaptı sleepy ama herkeste yapmıyor belki benim bezim küçük gelmişte olabilir pirimayı sevmedim çok sızdırdı bu arada stok yapmayın derim ben her bezden 1paket aldım pişik yapma durumu oluyor çünkü ve her bebeğin cildi aynı değil 1 numaradan ikinpaket kullandım sonra 2 numaraya geçtim ben