Bende tam 27 haftalık gebeydim aynı şekilde bu belirtileri yaşadım ve çok korktum doktorum acile gidip kan ve idrar tahlili vermemi ve acildeki doktordan nst çekilmesini istememi söyledi nst de bir şey çıkmadı çok şükür ama benim regl sancısı dediğim sancı kum dökme sancısıymış idrar tahliline göre öyle dediler isterseniz bir acile görünün inşallah bir şey yoktur ☺️