Kizlar bn inşallah haftaya ikinci çocuğumu kucagima alcam ama icimde hep kötü his var ilk dogumda hic ölüm aklima glmemisken bunda aklimdan cikmiyor 2 yasinda kizim var o oldugu icin mi bu aklimda bilmiyorum ya birsey olursa düşüncesi var cok huzursuzum ben mi boyle dusunuyorm yoksa herkes mi boyle anlamadım