Eminegzel bence alınmalı neyle karşılaşacağını bilemezsin. Benim bebeğim doğar doğmaz kuvöze alınmıştı ve benim ona süt sağmam gerekiyordu. Günde bir kere görme hakkım vardı sadece o da 15-20 dk kdar. O süreçte süt pompam olmasaydı ne yapardım bilmiyorum. Ha hemen alırdın diyebilirsin ama ben ilçede yaşıyorum doğumum ilde oldu. Hemen makineyi alıp dezenfekte edip bebeğe süt sağma imkanım yoktu.kuvözden çıkınca eve geldiğinde de çok güçsüz olduğu için tam ememedi emdiği ona yetmiyordu yani yine sağarak içirmek zorunda kaldım. O yüzden herkese tavsiye ediyorum hatta ilk alınması gereken şeylerden biri olduğunu düşünüyorum.
Bir de örneğin emzirme sürecinde rahatsızlandınız ve ilaç kullanmak zorunda kaldınız diyelim o zaman ilaca göre bazen doktorlar bir kaç sütünü sağ bebeğe verme diyorlar o gibi durumlarda da işe yarıyor ya da bir kaç saatliğine dışarı çıkman gerek bebeğe başkası bakacak o zaman da süt sağıp eve bırakmalısın . Bunların hepsini göz önünde bulundurunca pompanın önemi anlaşılıyor bence 😁