GezenTavuk_2 Eda42_ kan pıhtılaşması çıktı diyor ya çoğu doktor da yatkınliga çok az çıkmış dedi ama kadın doğum doktorları bizden daha farklı yorumluyor dedi
Eda42_ GezenTavuk_2 Kadın doğum doktoruna gidip sormak en iyisi tabi benim de aynı bir tane çıktı ama önemli değil dendi bilmem artık