azranrctrsmn Shnkh hiç bisey olmuyo apandist ameliyatı oldum 13 haftalik hamileyken kac tane serum yedim parol bilmiyorum
Mervealya1992 Shnkh zaten hamılelere ve annelere parol verılıyor hep baska yokki ama doktora git serummu hapmı ına karar versın
Denizgiller Doktora gitseniz daha sağlıklı olur serum direk kana çünkü belki gerek görmez geçmiş olsun bol bol dinlenin