Aysun_06 Merhaba arkadaşlar kardeşim evde 4 adet test yaptı hepsi pozitif ama kanda gebelik çıkmıyor yaşayan var mı neden olabilir doktor dış ve kimyasal gebelikte olsa kanda çıkar dedi ama kanda tamamen negatif neden olabilir yardım lütfen