1 hafta sonra doğum olacak muhtemelen sezeryan , kötü hasta olacak gibiyim benim çocuk hasta baya da ağır geçiriyor doktora gittim tedbiren hiçbir şey yazmıyor paroldan başka . Ne bok yicem bilmiyorum gripken sezeryan olan var mı? Öksürme hapşırma dikişler bu nasıl olacak 😞