rabiayy Şubat 16 gece OO:36 da ilişki oldu. 17 sinde pik gördüm ve o günü de değerlendirdim OO: 46 da oldu . 18 yani bu gün catlamam oldu gece olduğu için diğer güne geçmiş oluyoruz ve bu günü de değerlendirmem gerekiyor mu acaba . Dün gece olduğu için bu gece 00:00 ye kdr 24 saat olmuş olacak . Biraz karışık oldu umarım anlatabilmisimdir 😌🌸