Kızlar az önce doktordan çıktım 17 +6 doktorum biraz önde dedi 1 hafta kadar çok erken bi hafta değil mi böyle erken mi olur bu haftaya kadar hep uyumlu olmuştu neden olmuş olabilir korkmalıyım Birde neden olur bi sebebi varmıdır doktor 3 hafta sonra peritanoloji bölümüne gideceksin dedi