Edanurylm merhabalar, ben de 29. Haftadamda gitmiştim doktora 26. Haftada kilo almıyor demişti, haftaya tekrar çağırmıştı kilo alıp almama durumuna bakacağız belki az alıyordur diye. Plesanta da kan akışında problem çıkmamıştı. Bende kalorili beslendim sürekli ara öğün yaptım uyumadan önce süt, Kefir içtim ara öğünlerimde de tükettim 1.5 saatte bir ara öğün yaptım ben de kilo aldım bebek de almıştı çok şükür. Şuan 37 e girdik haftasıyla uyumlu dedi doktor ama çok kilolu bir bebek olmaz dedi önemli olan sağlıklı olması. İstersen bu şekilde bir hafta deneyebilirsin