35Deniz34_ Kızlar merhaba ben gebeliğin 6. Haftasındayım ve bu ara vajinal kaşıntım çok olmaya başladı sürekli tuvalete gidiyorum normal mi acaba
Blueedremasx_ 35Deniz34_ benimde 4 haftalıkken sürekli kaşınma ve kokuluakıntım vardı fitil ve krem kullandım iyiyim şuan çok şükür