Hanfak tüp bebekte olması genelde normal canım bende şuan 10+2 günlük tüp bebek ile hamileyim 6. Haftamda ve 9. Haftamda kahverengi değil hatta bildiğin Kırmızı kanamam oldu ikisinde de hemen acile gittim çok şükür bir sorun yoktu bende kanama alanı vs de gözükmedi neden olduğunu anlayamadım ama tüp bebekte olabiliyormus sanırım hala da ara ara kahverengi lekeler oluyor benimde bakalım 10 gün sonra kontrolüm var inşallah bir sorun yoktur sende bol bol dinlen doktorun düşük önleyici vs vermiştir herhalde onları düzenli kullan bir sorun olmaz inşallah