_Gizem__98 nerde gördüysem okuduysam hep bu tarz kasık ağrılarının normal olduğunu gördüm, doktorumda aynısınu demişti zaten rahim büyüdüğü için ben de 15 haftalığım benimde ara ara bazı haftalar ekstra artıyor ağrım, kanama vs yoksa bence canınızı sıkmayın hatta ağrıması demek orda olduğunu bilmek demek hazır hareketleri hissedemiyorken öyle düşünün, sağlıkla alın kucağınıza 🌸