Nergizos calisamaz aldiginizda o 2-4 gunu bosa calismis olursunuz. Tabii ki teoride 32+6ya kadar alabilirsiniz. Ama mesela 32+6da calisabilir aldiniz, 37+0da calisamaz almak zorundasiniz, 37+6ya kadar calisamiyorsunuz. Calisamaz alacaksaniz 32de, zaten neden bosuna 6 gun daha calisasiniz ki? Eger 32+0 haftasonuna, mesela cumartesiye, denk geliyorsa 32+2de falan tabii ki alabilirsiniz. Ben calisir aldim, orada calisamaz olan tarih yaziyor, yarindan sonra 37+0 olacagim, calisamaz almaya gidecegim. Zaten tum gucumu kullandim bittim yeter artik 🤣