Deniz88 Kızlar 6. haftamdayım ve karnım epey şiş pantolonların düğmesini kapatamıyorum yani😄 Bu durumu yaşayan oldu mu normal mi neden oluyor acaba
Eda0509 Deniz88 olabiliyor canım. Benimde o haftalarda pantolonlarım dar gelmeye başlamıştı 😄😄 yapcak bișey yok malesef 🙈
Eda0509 Deniz88 o guruldama bende 2 3 gün sürdü sonra geçti kendi kendine canım. Ama zaman geçtikçe pantolonlar hiç olmayacak ona çözüm yok malesef 😄😄 bol kiyafet alcaz kendimize
Htc223 Bnmde 11 haftalık akşamları aşırı bi şişknlk oluyo sanki 5-6aylıkmşm gibi psikolojim bozuluo 😊