Talentedmom benimde sezeryandı suyum azdı bende ıstıyordum sezeryanı belli bir süre verdi 37+5 ti sanırım doğdugunda. Ben sıcaga alıştırmadım. Odada klima vardı 24 e sabıt tutuyordum bir tane ince tulum üstüne müslin ortu uyurdu. Geneli zaten memediydi. Sıcaga alışmadıgından yelek vs hiç kullanmadım. Şimdi bile kazak sweat sevmez atlet bazen giyer. Tshirtle gezer uzun kollu veya kısa ailecek sıcak sevmeyiz. Yani tamamen size kalmış bir durum