hamcokelek33 Arkadaşlar dün aile hekimliğinden aradılar,ellerinde yeterli doz aşı olmadığını tek doz yapabileceklerini söylediler🥺 ben 20. Haftada ilk dozu olmuştum. Sizce tek doz yeterli mi? Doktorum tamamen bana bıraktı
MhysaTheGreat hamcokelek33 ben de ikinciyi olmadım kendi isteğimle tek doz yeterli oluyormuş ablam doktor o bana tek doz yaptırmamı önerdi
Anonymouse Ben yaptırmadım 😅 doktorum çok gerekli değil sen bilirsin demişti. Sağlık ocağında da tek doz yeterli olmuyor 4 doz yapılması lazım vs diye ısrar ettiler ama ben olmak istemedim bi 4 yıl önce yaptırmıştım