Arkadaşlar dün şehir hastanesine bugünde özel doktora gittim ikisindede hersey yolunda sağlıklı gebelik dendi 7+3teyim. Fakat özel doktorum progesteron ve coraspin yazmış eczanede farkettim düşük riskim yok kanamam yok yine de kullanmalı mıyım sizce? Migde bulantim falanda yok prilam yazmış.