Grendaaii rica ederim. Hayat Hastanesi’nde bir doktor var kadin, kuzenimin doktoruydu ve kötü şeyler oldu belki anlatmisimdir.
Neşe hanımı, kalp doktorum önermişti ve bir diğer önerisi de, devlet Hastanesi’nde de takipte olmamdi. Ne kadar da olsa özel hastane ve yatman gerekir, evde değil hastanede yatırırlar paracik kazanmak için politika gereği demişti. Serklaja kadar öyle yaptım sonra sadece neşe ile devam ettim…