Merhabalar ben devlet hastanelerinde muayenelerde eşler giremiyor diye biliyorum. Gitmeden hastaneyi arayıp öğrenebilirsiniz. Ama devlet hastanelerinde en büyük sıkıntı bu bence eşinin yanında girememesi. Özellerde böyle bir durum yok o yönden çok güzel çok rahat