Merhaba anne ve anne adayları
İkinci bebeğime hamileyim şuan 11 haftadayız ilk bebeğim de cinsiyetini 20.hafta da detaylı da öğrenmiştim bir türlü kızım kendini göstermedi ve ben ilk gebelikte devlete gidiyordum bu hamileliğim de hem devlet hem özel takipliyim haftaya kontrolüm var 12.haftada cinsiyeti belli olur öu sizce