Hul3010 nisoom01 çok geçmiş olsun stres yapmayın inşallah yükselmeden sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza 🌸
Basakparlar user876544926 bende diyet yürüyüş fayda etmiyor önceden diyabet hastasıyım insülin kullanıyorum kullanmazsam 400-500’lere çıkıyor
user876544926 Basakparlar anladım ben gebelikte var sandım bir an pardon yüksek olunca diyetle dengelenir diye sordum bende de var gebelikte çıktı insülin kullanıyorum şuanlık kontrol altına almaya çalışıyorum
Beri-4835 nisoom01 Ben de dün yaptırdım. Aç olduğum halde açlık kan degerlerime bakmadilar sadece içeceği içip 1 saat sonra kan verdim 1 kez. Kan degerim 138.3 çıkmış. Üst sınırda tatlı çok tüketme vs dedi.
user876544926 Basakparlar iki gündür sabah 12 akşam 10 doz vuruluyorum geçen hafta dikkat etmediğim zamanlarda 160 ları görüyordum. Dikkat edersem en fazla sınırda çıkıyordu bu iki gündür biraz daha dikkat ediyorum şuanlık iyi gidiyor
Basakparlar user876544926 şuan 21 haftalığım iki çeşit insülin kullanıyorum birini sabah öğle akşam 15 doz diğeri akşam 10 gibi 22 vuruyorum
user876544926 Basakparlar anladım inşallah sorunsuz bir şekilde atlatırız bebeklerimizi kucağımıza alırız 🙏🩷
Pinarkorkmazer nisoom01 tokluk şekeriniz yüksek çıkmış dahiliye doktoruna gidin sizi yönlendirir zaten bende de yüksekti insülin kullanıyorum sabah ve akşam olmak üzere
3prensAnnesi_ nisoom01 şeker hastası oldum diye psikolojik yıpratma kendini de stres de etkiliyoe, doğum sonrası düzeliyor genelde genetik yatkınlık yoksa, Allah yardımcımız olsun
nisoom01 3prensAnnesi_ şeker hastası değilim kuzum doktorum sınırda çıktı dedi diyete başladık diyetle düzelir dedi teşekkür ederim 🙏🏻
3prensAnnesi_ nisoom01 3.gebeliğim ama bu şeker durumu yoruyor bu olmasa varla yok arası rahat geçiriyorum