Kızlar bugün 38+2 olduk iki gündür kasıklarımda adet sancısı benzeri ağrıyla uyanıyorum gün içinde geçiyor kendiliğinden, karnım taş gibi hep, günde ayıptır söylemesi 3-4 kere büyük tuvalete çıkmaya başladım, midem bi tuhaf ve bebeğim inanılmaz hareketli acaba doğum mu yakın aranızda böyle olan var mı? İlk doğum anlamam doğumum başlar falan diye korkuyorum🤦🏻♀️