Yektek22 Burda bir iki post gördüm iki tane çatlatma iğnesi verilmiş opudan önce sağ ve soldan olmak üzere bana 1 tane verdiler yanlış mı oldu acaba ?
yesildeniz_ Yektek22 bana üç tane vermişlerdi ama tüp bebek tedavisi kişiye özel bi tedavidir herkesin sorunu farklıdır kimseyle kıyaslamayın, içinizi rahat tutun. Kiminin yumurtası kendiliğinden çatlar kimininki çatlatma iğnesiyle bile çatlamaz
Parilti007 Kişiye göre değişir. Bana da 2 verdiler. Nacizane tavsiyem burdaki postlarınıza çok denk geldiğim için söylüyorum kimsenin tedavisiyle karşılaştırmayın akışına bırakın 🌸