Kızlar 20+4 haftalığım ilk üç ay kanamalarim olduğu için progestan iğne+fitil kullandım tam düzeldim derken 10 gün önce yeniden kanamam oldu yeniden progestan iğne+fitile başladım ama bunlar vücudumda aşırı bı tüylenme yaptı baş dönmesi sersemlik saymıyorum bile özellikle göbeğim çok killandi sizlerde de oldu mu böyle seyler nasıl baş ettiniz ve doğumdan sonra geçiyor mu bu tüyler.