S1104 bana sadece şeker ilacı verdi şekerim de yok ama ne alaka bilmiyorum sadece hormon bozukluğum varmış o yüzden verdi diye düşünüyorum kilo vermem içinmiş bir de folik asit verdi Başka hiç ilaç vermedi özele gidiyoruz bir de hani daha ilgisi olması lazım hiç ilgisi yok hani tek tek anlatmıyor tamam başka kalabalık bir sürü hastası geliyor ama hiç bize şöyle tek tek anlatmıyor sinir oluyorum eşime diyorum oraya gitmeyelim diye o da oraya gidiyor yaklaşık iki senedir istiyoruz iki senedir olmuyor işte en sonunda başvurduk hastaneye özele detaylı bir bilgi vermiyor doğal yoldan olur mu hocam diyoruz bir şey demiyor olmayacaksa doğal yoldan biz de ona göre hani tüp bebeğe falan başvuralım hiçbir şey demiyor sadece bana şey dedi bu verdiğim ilaçları kullan bir de bol bol hareket et Ve kilo ver dedi hiç yani başka şöyle böyle demiyor