Bende ikili test yaptırdım, düşük risk grubundasınız dedi yaşınız 30 un üstünde olduğu için (32) biraz riskli sayılırsınız fetal daha garanti dedi elime bir firmanın broşürünü tutuşturdu. Ee dedim ikili niye yapılıyor öyleyse? İkilinin doğruluk oranı %60 ise fetalin %99 dedi. Burada da okuduğuma göre BAZI doktorlar genelde fetala yönlendiriyor o yüzden yaptır demiştir, gerçekten de maliyetli en kötü 15bin şuan, başka bi doktora daha görünmeyi düşünüyorum. Yani doktorunuz aksi bir durum şu var bu var demediyse garanti olsun diye fetal yaptırın demiştir korkmayın