Busra01 benim de beğendiğim iki isim vardı ama sırf kendim bile o iki isimden hangisini söyleyeceğime karar veremediğim için diğer isimle vedalaştım🙊🥹 ikisinin aynı anda söylenmesini de sevmiyorum, ki benim isimlerin ikisi de 3 harfliydi hahaha
Ben ve eşim de farklı isme daha yakındık ama ikisini de ben bulmuştum. Sonra hangisi şuan daha çok insanda varsa ve daha popülerse onu eledik. İsimli şeyler sipariş etmeye başladım kararım değişmesin diye😃 İçinizden hangisi geçiyorsa onu koyun , ikinizin de istediği olsun istiyorsanız ikisini de koyun, sağlıkla gelsin bebiş 💕 ama ikiniz farklı isimle çağırmayın bence hhehe🙊