superstar_00 Annekuzusu06666 Evet bebetime ile doğru sonuç alan da olmuş benim gibi yanlış sonuç alan da yalancı bebetime sonucu👇
Melisafurkann superstar_00 @SuEr_Tu1512 aşkım sen hemen kan ver için rahat etsin yada başka bir test varsa hemen tekrarla
SuEr_Tu1512 Melisafurkann Kaset test var onu da adete bir kaç gün kala yapmak istiyorum🫣 Kan vermeye gidemiycem sağlık ocağı çok uzak ve eşim çalışıyor 🤷
beyzaakartal N00A Allah korusun inşallah sağlıklıdır vardır bebişin Allah kucağına almayı nasip etsin 💖
Talentedmom N00A hamilelik var ama erken lan testi verme biraz daha bekle sonra test yap net 2 çizgi görürsen kan ver
SuEr_Tu1512 Annekuzusu06666 Geçen ay adetime 2,3 gün kala bebe time yapmıştım direk negatif vermişti ve ertesi gün adet oldum. Ama şimdi 5,6 gün var sabah ilk idrarla yaptım ve https://mutluresim.com/images/2025/02/18/10rTw9.webp. Bu şekilde çıktı. İlk 5.dakikada netleşti ve hamileliğe dair bütün belirtiler var 🤷
miniksercemm Test yapmaya nereye gidiyorsunuz acaba dün özele acile gttm özel sağlık sigortam var diye ama karşılamıyormuş üstelik yaklaşık 2 bin TL istediler gebelik testi için aşırı fazla tabiki yaptırmadım
miniksercemm N00A ya ben de devlete gdcektim ama sorun çıkarırlar diye gtmedim ne dediniz acaba drek test vermek istyorum mu dediniz umarim güzel haberler alırsınız 🌸