Kızlar kafayı yicem cidden bakar mısınız yardımcı olur musunuz daha öncede yazdım şuan 13 haftalık hamileyim ve böyle ara ara peceteye silince akıntı içinde kırmızı pembe renkte miktarı genelde az kan geliyor bunun için 3 4 kere doktora gittim baya bir baktılar ultrason ile alttan da muayene ettiler kanama alanı yok dediler kan uyuşmazlığı iğnesi progestan iğnesi vurundum ve progestan fitil kullanıyorum idrar da verdim enfeksiyonda çıkmadı yani ne yapacağımı şaşırdım hatta en son dün gittim kontrole Allah’a şükür bebek gayet normal dedi doktor içerde kanama alanı da yok bu akıntı içinde kanama neden oluyor lütfen yardımcı olur musunuz