Kızlar merhaba,
İlk hamileliğim ve biraz heyecanlıyım. Bazı zamanlar sanki içerden birşey karnıma pıt diye vuruyor gibi oluyor. Böyle vurmak gibi değil de atmak gibi aslında.
Ama böyle olduğu an bakınca bir değişiklik görmüyorum. Göbeğimde bir hareket vb görmüyorum.
Sizce bu bebeğimin hareketi mi yoksa bağırsak/kas hareketi mi oluyor ?