2cocuk2kopek pelin265 benimde bu hanımefendi gibidi hatta daha fazla artış var bende ama ikiz değil. Betayla alakalı değil canım
pelin265 2cocuk2kopek benim de öyleydi ikiz olabilir dediler ama benimde tek bebek :) sağlıkla alın kucağınıza
Oznr_r sila_dgngn hanimefendi herşeyi çok biliyormus gibi çok emin konusuyorsun ama bende tecrubemden ötürü konusuyorum biraz araştırmanizi tavsiye ederim:)