Kızlar mecbur kaldım yoksa kullanmam zaten doktor bi şey olmaz dedi ama bilmiyorum grip oldum ateşlendim ateşim için parol kullandım . Dün günde 2 tane damardan parol takıldı bugün çok şükür ateşim yok artık kullanmam . Başına gelen var mı bu haftalar da bebek sağlıklı dünyaya geldi mi 🥹