Busmumyy Kızlar 7+2 bulantı ve asla yataktan kalkamıyorum kusamıyorum sadece iğrenç bir bulantı ve açlık 🤦🏻♀️ sizler ne durumdasınız ne zaman rahatlarım
Esiilaa Busmumyy benimde ilk trimestrim hep uyuyarak kusarak gecti halsızlık yorgunluk sındı 17+6 yiz bulantım tam gaz devam ama ilaçla baskılanıyor ve uyku halı halsızlık kalmadı gayet enerjıgım ilk bitince geciyor bence biraz daha sabredim☺️