Ece8989 caramel sakin olalım eğer kısmet te varsa illaki olacaktir. Biz Allah’a güvenip bekleyelim. Yarın inşallah çok güzel haberler alıp adet gecıkmesınden sonra doktorumuza gideriz kan veririz. Çünki kimyasal ihtimali herzaman var :)
Ayfersalih28  Kızlar sizce var mi çatlatma iğnesinde 17.gun 🥲🥲🥲 Adete 3 gun var Igne adetin 10.gunu vuruldum
Ogretmen @caramel o markaları bilemiyorum. İnşallah vardır. İki gün sonra tekrar deneyin koyulaşmayı görün
happymomolucaz42 Bat 20 test yaptımm gelecegımden parlak beyaz cıktı :((( gelecek aya nasip olsun insaallah
Ece8989 SuEr_Tu1512 bu yalancı pozitif nedir yahu milyon tane testten hıc bana denk gelmedi valla bir fikrim yok o yüzden birde bu kuruma çizgisini hıc goreemedim :)
Ogretmen SuEr_Tu1512 evet böyle şeyler olabiliyor. Bende bundan dolayı zaten tekrar 3 kez tekrarladım farklı idrarla. Üçünde de çizgiyi görünce kan verdim
superstar_00 Ece8989 Bana denk geldi yaklaşık 5 tane test yaptım hepsinde silik çizgi çıktı kanda negatif adet oldum sonra.
Ece8989 SuEr_Tu1512 bilemiyorm bende. Ben birde yarın test yapıcam adet olmazsam gecıkmeye bağlı olarak ben doktora görüneceğim🤗