A_nuur19 Gmzexx canım hayırlı olsun tebrik ederim 🌸😉 Konuşmuştuk görünce yazayım dedim gecikme falan var mıydı senin benimde dün kanda 2 çıktı inşallah yükselir ya 🥲🤍
Gmzexx A_nuur19 gecikme vardı aşkım bugün 3 gün oldu gecikti dün kan vermiştim sabah pozitif çıkmış doktor dedi 1 hafta sonra tekrar gel değere bakalım yükseliyormu