Meyra25 Kızlar cok ağır grip geçiriyorum boğaz ağrısı burun tıkanıklığı baş ağrısı vesaire ve 33 haftalık hamileyim bana acill evde uygulayabileceğim birşeyler önerin lütfen😔😔
Sdanur1 Meyra25 su saat oldu oksurukten halen uyuyamadım:( bende cevapları bekliyorum burda rabbim sizede şifa versin inşallah
cylnmy Meyra25 ben de antibiyotikle atlattım ama hırıltı kaldı onun için de pekme içiyorum bir de gün içinde limonlu ballı sıcak su :(
Tazeanne0134 Meyra25 ben hamilelikte yaşamadım ama kızımı emzirirken yaşadım rezalet durumdaydım mecbur gittim emzirdiğimi söyledim ona göre antibiyotik vermişlerdi sende ihmal etme canım çok geçmiş olsun
Shnkh Meyra25 geçmiş olsun bende dünden beri böyleyim ballı süt ve suyun içine limon sıkıp rahatladım biraz
Elifcelk Maalesef evde yapılan birşey le geçmiyor bir sürü şey denemedim (tabiki doktora önce danıştım) illet gibi bişi tam 1 ay çektim mecburen doktor antibiyotik verdi geçmiyordu perişan ediyor insanı çok geçmiş olsun 😣
Meyra25 Aynen öyle @Elifcelk aynen öylee insano maf ediyor ilk çocuklarım oldu Allahım diyorum nasıl dayandılar geceyi sabah ediyorum resmen büyük ihtimalle benimde sonum doktor😔
Shefooo Belkide sevmeyeceksiniz, ama benim grip ve öksürüyüm 1 bardak süt, 2 diş sarımsak ve 1 çay kaşık balla geri çekildi. Resmen ölüyordum sanki.
ayse5487 Geçmiş olsun bir haftadır çekiyorum bende Parol takıldı acilde biraz iyi geldi o sıcak şeyler içiyorum daha çok antibiyotik verdi kullanmak istemedim daha da devam ediyor bakalım
Kur Meyra25 canım 24 haftalığım bende öyleydim haşlama yaptım suyundan bol içtim birde ıhlamur Şuan yüzde elli düzeldim