Hellobeybii ana kucağı konusunda elektrikli alanlara saygım sonsuz. Ama ben almayacağım. İlk çocuğum 9-10 aylıkken hafif sallanarak uyumaya alıştı sonra pilates topunun üstünde çektiğimi ben bilirim 🤣 o yüzden sallama faaliyetine bebeği alıştırmayı kimseye tavsiye etmem..
Manuel çocuğun kendini salladığı modeller daha mantıklı bence, onlardan bdn de almayı düşünüyorum iş yaparken yanımda olsun diye..
Şampuan krem seti için (bizde atopik ciltliyiz oğlumla) mustela stelatopia kullandım uzun süre, çocuk doktoruna bir sanışın derim. Atoderm markası da güzeldi.