Meleksahin58 Burda doğum yapan annelerin tecrübelerini dinlemek istiyorum orda doğum yapacağım tranvayik bişey yaşamak istemiyorum yardımcı olun 😥 Anadolu yakasında memnun kaldığınız hastanede onerebilirsiniz şimdiden teşekkürler 🙏
SafaMerve Meleksahin58 orda doğum yaptınız mı memnun muydunuz. Ben yapalı 3 yıl oldu değişmştir illaki şuanki durum nedir
Masalceylan Meleksahin58 Etrafımdaki çoğu kişi memnun bende normal doğum yaptım değişiyor bıkac kişi dışında hersey iyiydi memnundum ben
Meleksahin58 ummuhanpolat12 benim cevremde kotuleyende çok var iyi diyende çok kararsız kaldım herkez kendi tecrübe ediyor galiba biraz şans işi siz kaç haftalıksiniz🫣
Masalceylan 2205 evet doğum odanız tek kişilik sancınızı tek kişilik odada çekip doğumu da orda yapıyorsunuz en önemli yani da bu bence